Voit soittaa tai lähettää sähköpostia meille. Yhteydenottosi perusteella sovitaan kartoituskäynti, jossa kootaan juuri sinulle sopivin palvelukokonaisuus. Kartoituskäynnistä ei veloiteta.
Missä alueella yritys toimii?
Yrityksemme toimii Luumäen alueella.
Tarvitseeko minulla olla siivousvälineet?
Ei, siivoojamme tuovat mukanaan työssään käyttämänsä aineet ja välineet. Halutessasi voimme myös käyttää teidän siivousvälineitä tai -aineita.
Käykö kotonani aina eri työntekijä?
Luonanne käy sama tai samat tutut työntekijät.
Mitä jos kotonani menee jotain rikki palveluntarjoajan toimesta?
Meillä on vastuuvakuutus vahinkojen varalle. Mikäli työskennellessämme jotain menee rikki, ilmoitamme siitä välittömästi teille ja sovimme, miten asia korvataan.
Olenko oikeutettu saamaan palvelun ilman arvonlisäveroa?
Olet oikeutettu saamaan palvelua arvonlisäverottomana, jos toimintakykysi on alentunut esimerkiksi iän tai sairauden takia. Arvonlisäverotonta palvelua varten asiakkaan kanssa laaditaan yhteistyössä kirjallinen sopimus ja palvelusuunnitelma.
Jos siivouspäivä osuu arkipyhälle, jää siivous väliin. Jos kuitenkin aikataulumme mahdollistaa, voimme erikseen sovittuna suorittaa siivouksen jonain toisena päivänä.
Mitä jos perun siivousaikani?
Asiakkaalla on oikeus peruttaa tilapäisesti palvelun tilaus ilman lisäkuluja viimeistään kolme päivää ennen sovittua palvelun tapahtumapäivää. Ilmoituspäivä ja tapahtumapäivä lasketaan mukaan kolmeen päivään.
Mitä jos olen tyytymätön palveluun?
Palvelut muodostetaan asiakkaan toiveiden mukaan, joten palautteen perusteella pyrimme kehittämään toimintaamme. Mikäli kuluttajalla on palvelusta huomauttamista, tulee ensin ottaa yhteyttä palvelun tuottajaan ja antaa palvelun tuottajalle tilaisuus korjata asia, johon ostaja/kuluttaja ei ole tyytyväinen. Riitatapauksissa kuluttaja voi ottaa yhteyttä omaan kuntansa kuluttajaneuvojaan. Jos olet palveluseteliasiakas ota yhteyttä potilasasiamieheen kuluttajaneuvojan sijaan. sosiaali.potilasasiamies@socom.fi